Helemaal goed - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Hamma Emah - WaarBenJij.nu Helemaal goed - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Hamma Emah - WaarBenJij.nu

Helemaal goed

Door: Hamma

Blijf op de hoogte en volg Hamma

28 Maart 2020 | Griekenland, Athene

Vandaag zijn wij een grote berg gaan beklimmen, super spannendddd!!!

  • 28 Maart 2020 - 19:31

    Quizmeesteres:

    Tof hoor! super leuke foto's, ga zo door

  • 28 Maart 2020 - 20:04

    Quizmeesteres:

    hoe gaat het met de rest van jullie reis?

Verslag uit: Griekenland, Athene

Hamma

Hoi! Mijn naam is Hamma en ik ben opzoek naar mezelf in deze turbulente tijden, dat doe ik mede door het uiten van mijn schaamteloze white saviorcomplex. Enjoy mijn blog en laten we samen de wereld een stukje beter maken:)

Actief sinds 28 Maart 2020
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 198

Voorgaande reizen:

28 Maart 2020 - 28 Maart 2020

Helemaal goed

Landen bezocht: